Gina

Red dressyr på fältet med Gina idag, gick jättebra i skritten och galoppen, hon lyssnade jättebra på slutet, och började arbeta med mig istället för mot mig. Men i traven lyssnade hon inte över huvud taget. Det gick bara snabbare och snabbare, men hon blev väl lite bättre mot slutet.

Nu ska jag börja städa rummet vilket verkligen behövs, jag avskyr att städa och är inte speciellt noggrann av mig på rummet, har heller inte packat upp minna saker från Lillerud, så det är kanske därför det ser så stökigt ut :o

Min rumskompis blir ganska galen på mig eftersom jag är så stökig av mig, men det är bara på rummet jag är sån, i stallet vill jag hälst ha ordning och reda.

Mikaela
Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaså du kan hålla rent i stallet men inte på rummet jag ska nog se till att du börjar städa där med! ;D

2010-12-31 @ 12:13:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0